Na naszej drugiej lekcji uczyliśmy się tworzyć, a potem wykonywaliśmy nasze awatary, które możecie zobaczyć w zakładce „O Nas”. Pisaliśmy, dlaczego chcemy wziąć udział w tym projekcie. Każda osoba dodatkowo tworzyła swój rysunek – awatar. Kolejnym krokiem tego dnia było omówienie typowej potrawy w Portugalii i Hiszpanii. Powiedzieliśmy sobie, z czego się składa i jak ją przyrządzić. Ostatnim krokiem tego dna było poznanie i zapamiętanie kilku słówek w języku angielskim. Najpierw mieliśmy około 15 minut na zapamiętanie jak największej ilości słówek a potem wszyscy odpowiadaliśmy na pytania dotyczące słówek i tak zakończyły się zajęcia.
PROJEKT PONADNARODOWA MOBILNOŚĆ UCZNIÓW Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój IV Oś Priorytetowa Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.2.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz